Bisch Du scho mol mit Sliks uf Schnee mit dem Go-Kart gfahre? Isch wahrschinlich no e Spur schwieriger, als mit Sliks uf Wasser ume fahre?
Also, mit mim CRX bini au scho uf Schnee mit Summerreife go fahre. Aber dörte hets jo scho es Profil druffe, und je nach däm, wie höch dass de Schnee isch. Aber mit Winterpneus het mer grundsätzlich scho umezfahre uf Schnee, ich wett da jetzt nöd öbis Falsches säge. Han dazumal wele luege, was das für en Unterschied isch. Han mir selber wele es Bild mache. Also, die Vorschrift chunt nid umesusch. Und die befürwort ich au diskusionslos
Danke für Din Tipp Dömu, ich luege dämfall, dass ich mal is Elsass chan go fahre. Mich nimmts Wunder, ob die das mal usprobiert händ. Wäri sicher no witzig, mal so es Winterrace, falls das überhaupt möglich isch vom fahrbare her, oder gits ächt für die Pneus au Spikes?
Ich meine, das mit em Nachtrenne isch ja mega de Hammer gsi, wieso au nid mal uf Schnee *hi hi* Oder en Fällüberzug kreiere? *gröhl*
__________________________________ Mit freundlichem Gruss
aso im wenter chasch döt glaub nor met de mietkart go fahre, met de rennkart wärs scho fasch onmöglech. Has ou no nie gmacht, aber woni em sommer dsundgau gsie be esch döt gstande das kartbahn au im wenter of het, ond mietkart chasch fahre aber rennkart glaub ned
kevin, es werd emu ned grad es faires renne werde, wäll geschter zobe heissis gschafft met em mietkart nr. 3 e zitt vo 44,4 zmache ond met em kart 19 wos scho mol öberschlage het, esch nor e 46,1 zitt dene gläge, ned emol de sämi (3. platz im copy 08) hets gschafft met met em 19ni e zitt onter 46 zmache.
hey hey hey... wieso, besch du ned au am trainiere gsi??? Ech han mer wenigstens ned de Kart Nr. 2 zrecht positioniert, so wie gwössi anderi Lüüt *schnellduckundweg*
das`s 2 no lauft, verwonderlech. Am 12h renne esch eini ide boxeifahrt voll inene reifestabel met dene wiss abdeckige gfahre, de reifestabel hets grad kehrt.
aso velecht kensch de urs lichtsteiner, my vater, kennt de fanki ou
Ond hey Sämi dä het emou 1 rondi freii bahn ka ond het e 45,021 ergendöbis gmacht. Me mues eifach gnueg schwung ha, vorde ziuelgrade, sösch esch di nöchscht rondi so oder so nüt