was schreibt Ihr da? Es wird trocken und schön aber etwas kühl sein! Schaut die Beilage an! Eine echte Schweizer Vorhersage, so gefält mir das!! Gori, es wird sicher keine Grilladen geben! Wir bekommen ja nur einen Bon über 5 Stützli, für "ein" Bier wird's aber reichen!!!!
es grissli dr Spider
Angefügte Bilder:
Kevin
(
Gast
)
#34 RE: Battle of Champions ist ab jetzt Definitiv
Haben sich die Enttäuschungswogen bzw. Hochstimmungswogen geglättet?
Vor allem möchte ich Gori nochmals ganz herzlich Gratulieren zu seinem souverän herausgefahrenen Titel „Champions of Battle“!!! Er ist somit der ersten „Wohlener-Turbo-Miet-Kart-Champion“ der neu Geschichte!!
So, natürlich auch an dieser Stellen, ein riesen grosses Dankeschön an Volkan und seinen Leuten !!!!!!!! Super Organisiertes Rennen mit spitzen Preisen!! Hoffe sehr dass Ihr nächstes Jahr das "2. Battle of Champions 2009" auch ins Auge fast und durchführt!
Also mich hat der Sonntag wieder auf den Boden der Tatsachen zurück gebracht! Ob schneller oder langsamer Kart, gegen mein zu hohes Gewicht kann ich in 20 Runden kein Strohhalm gewinnen. Zum Beispiel gegen Gori muss mein armer ausgeloster Kart, sage und schreibe „20 kg“ (!!!!) mehr um die Rennstrecke wuchten. Aber trotz alle dem hat es riesen Spass gemacht, zu mal ja noch das Wetter vom feinsten war.
So jetzt stelle ich Euch in Etappen noch die Ranglisten und ein paar Fotos ins Forum, damit Ihr unsere lange Winterpause einigermassen überstehen könnt.
es grissli vom Spider
und bis irgendwen emol, aber aller spötischtens nächste frühlig wider
Ich han scho mega glück kah am Sunntig, zwar isch die nr. 51 nöd grad dä hammer gsih, hät aber glich glanged für Poleposition. Und das ich grad für's pré-final au no die nr. 52 über chume isch au grad guet gsih...
Muss leider au zu gäh, das die nr. 59 en "riese rackete" isch. Daher isch halt ufholtjagt, Sieg au problemlos gsih.
Danke mini Fan's für die Tolle unterstützig.. (Fam. Cataldi) Aber s'nöhchsch mol bitte kei String's uf Pischte werfe.
Aber trotz bescheidenheit... ich bin eifach dä "SCHEFF"
Gruss Gori
Z-Racing
(
Gast
)
#44 RE: Battle of Champions ist ab jetzt Definitiv
sicher habe ich ein paar Videos! Ich muss aber mal schauen wie ich so viel MB's ins Forum stellen kann, evtl. versuche ich es via YouTube. Ich gebe noch Bescheid bzw. Du wirst es dann sehen wo es steht.
für's erste stehen zwei Videos im Internet bei YouTube! Zum suchen könnt Ihr „FodaSpider“ eingeben! Es folgen, heute oder morgen, noch ein paar andere von alten 2 ½ Stunden Rennen! Ja, ich weiss, die Qualität ist nicht so super, habe sie auch mit einer kleinen Fotohandkamera gemacht. Aber trotz alle dem wünsche ich Euch viel Vergnügen beim anschauen!
dr Spider
PS Am Sonntag geht’s wieder los mit einer weiteren Mittelmeer-Kreuzfahrt. Diesmal geht’s mit der MS Astor (siehe angehängtes Foto) nach Catania, etc. (siehe zweites angehängtes Foto). Wünsche Euch allen eine schöne Zeit !!!!!!
Hy Kevin was söll ich säge?Han dä 57er im Pré-Final gha....und bin doch glatt uf dä 6.Platz gfahre....!Hetti en andere Kart gha, wäri sicher im Final mitgfahre und dänn hett dä Gory scho rächt müesse kämpfe.....!
Anyway...isch en geile Tag gsi...gratuliere am Gory für sin souveräne Sieg!Schad, dass dä Gilles knapp vor dä Zieliifahrt no iigholt worde isch. Aber en dritte Platz isch au guet!Komplimänt Fabio alias Lucca: Super usegfahre dä 4. Platz....!
Also, bis irgendwänn emal....spötischtens im nöchschte Früehlig....freu mi scho jetzt....hoffentli ziemer nöd grad s'57zgi im erschte Ränne.... oder Uuftrag an Volkan: Kaufet doch em 57er zu Wiehnachte no eis (oder zwei) "Rössli"......
Lg Danny
PS: Claudio, dä Spider gaht nöd mit enerä Airline, sondern dasmal mit dä Busline...."Hürzeler" oder so....
Schöni Ferie, Spider, mach's guet......
Kevin
(
Gast
)
#50 RE: Battle of Champions ist ab jetzt Definitiv