Velecht wüsseds scho de eint oder ander... ech ha künd uf endi da Jahr Isch mer ned ganz eifach gfalle, es het vieli tolli moment da unde geh wonni ha müesse säge, schad, aber irgendeinisch suecht mer halt neui herusvorderige. Die wird ich velecht ide Türkei finde. Jedefalls bevor irgendwelchi wilde grüchtli entstönd..... Ich ha us Private gründ künd! und da ich meh au underem Jahr id Türkei zur Familie wot, evtl sogar uswandere bruch ich jetzt eifach mol die ziit....
Es isch ned immer eifach gsi da unde alli zfriede zstelle. Es git halt normali und weniger normali lüüt :), aber die herusvorderige hani gnosse... und im grosse und ganze Händ mer vorallem Turbo Kart Renne riessig gfalle, au die fairness wo immer im vordergrund gsi isch, de Spass, die atmosphäre.... mit so lüüt schafet mer gern, da döffs au de eint oder ander Quelgeist geh :) süsch het mer ja nüd z'leschtere!;) Ich danke euch allne fürd understützig, ohni die hätti ke chance kha...! Und ich hoff das er au de Migu und Co.. gnau so understützed das im nöchscht Jahr gnau so gueti wenn ned no besseri Renne git!
Uf Jedefall wünsch ich eu alles gueti für d'zukunft, ke verletzige!!und viel Spass mit eim Turbo Race Jahr 2009, wo ich sicher am einte oder andere Renne wird verbi luege, vielicht sogar mol miteme Team :D..
da geht man mal auf grosse Fahrt und wenn man wieder zu Hause ist und im Forum die Beiträge durchsieht, muss man feststellen das Menschen einem Adieu sagen und einen anderen Weg in die Zukunft gehen!!
Volkan, ich möchte Dir persönlich Danken für Dein Angaschma das Du „10 Turbo-Kart-Rennen“ im 2008, mit vielen guten Neuerungen, auf die Beine gestellt hast! Ich wünsche Dir für Deine Zukunft, wo auch immer die statt findet, alles Gute!! Mögen Deine Wünsche und Erwartungen alle in Erfüllung gehen!!!